Body Shop Stories

Good Afternoon Peeps ,

Hmmm... sorry terbengkalai sekejap




Nie cerita masa lunch alkisahnya .. saya g lunch lepas tue tolong surveykan lipstick favourite my fren lia... So tgh gedik gedik dlm tue tadi. Saya beli lavender oil... Memang dah biasa guna cumanya biasa dh habis stok. So this time try body shop punya. Selalu saya guna lovely lace. Harga asal RM19.90 dah discount di kasinya RM17.90. Review???? Belum lagi sebab tak guna lagi karang guna time hari keje mahu tak bangun tido.Hahahhaha... Ok pastu datang la cik kawan saya nama farah nak try jugak make up body shop range virgin extra mineral make up.Ala lebih kurang gitu la gaya sebutnya. Yang lawa tuw farah la yang make up mata warna hijau tue saya la. Adeh.. Teman nie idok ler gemar sgt warna hijaj nie kat man rasa buruk jer. Apa lawa?? Ye ke lawa nie.. Ala malu la pulak... *mode perasan. Apa pun syukur la mamat tue nak.make up kan i free. Sebabnya dia beria nak bagi guna eye color bedak blusher apa bagai. So itu lah.koje nya time lunch saya siang tadi.

Comments

Popular Posts