SKODENG...Sape ada pengalaman kena skodeng atau jadi pe-skodeng

*credit to pakcik google

Alkisah satu cerita pagi nie seperti biasa saya bangun pukul 6 pagi untuk mandi and etc.. Tengah bersiap2 nak mandi tue saya terdengar sok sek sok sek... bunyi bising belakang rumah. Tergerak hati nak pusing and pandang dekat cermin bilik air.( oh lupa nak bagitahu bilik air saya tingkat bawah).
OMG... ada tangan dok buka tingkap menghulur masuk ke dalam.Apa lagi dengan sekuat hati saya menjerit... HOIIIIIIIII!!!!!!!!!

Cepat-cepat orang tue keluarkan tangan.Tangan dia size XL , warna putih , macam melayu, jenis tangan yang lembut bukan buruh kasar OK..mcm bekerja di pejabat.
Bila kejadian dah berlaku check2 balik dkt belakang rupanya pagar dah ada lubang belakang bilik air ada kerusi patah.... Haaa pakah itu.. seram sejuk saya dibuatnya pagi nie. Nak mandi pun cuak .Dengan itu saya memang terpaksa ubah arrangmenet bilik.( Bilik saya dekat bawah).Mengelakkan katil dari dekat dengan tingkap.

Sebenarnya , mengintai ini adalah satu penyakit.Sesetangah orang selagi dia x dapat mengintai hidup tak lengkap.

Definisi sekodeng/intai Mengikut Kamus Dewan Edisi 4 kata intai bermaksud melihat dengan bersembunyi-sembunyi untuk mengetahui gerak-geri orang dll., mengintip.


Skodeng jugak adalah satu penyakit sex.. Mengikut penyakit-seks-melayu-pada-masa-kini/ 

Voyeirisme
Orang yang suka mengintip perempuan mandi telanjang melalui mana-mana lubang yang terdapat di rumah mereka. Ada yang sanggup tidur satu malam diatas bumbung hanya sekadar melihat suami-isteri bersetubuh. Turut digelar sebagai Kaki Skodeng.
 
So saya rasa mamat yang cuba skodeng saya ada penyakit tue... hmmm so lepas nie prevention is better than cure lah jawabnya.....
 
LIVE.LIFE.ENJOY
 
 

Comments

suzzsuzie said…
dah byk kali kena....esp zamn sekolah2 dulu...mmg gila seks betul la
Tupai Karan said…
erm pasni hati2 lah fiza.. kaki skodeng ni merata2.. yg bahaya mmg umah/bilik/bilik ayaq kat tingkat bawah or dekat koridor org lalu lalang.. tingkap umah aku da brp kali orang kepak bukak.. sampai aku termimpi2 trauma.. serius xtipu.. mandi pun mata mesti tak tengok lain dari tingkap udara kat atas tu..

geram kan.. rasa kalu ada hammer besaq punya da kemek tangan tu hang katoq..
Ummi said…
hmmmm, kalo dapat curah ayaq panas menggelegak tu kannnn .... hmmm, puas atiiiii!pastu kua ke mana2 kita ushar tgn org, tgk sapa yg keeenaaa!

Popular Posts