Wedding Theme Orange


Salam peeps ,

Semalam dengan bersungguh-sungguh ker Jalan TAR . Jalan yang paling glamour time raya nie. Setelah berjaya berada dalam KL 7.20 pm. Berbuka didalam kereta. Maka kami berjaya untuk  masuk ke sana tanpa melalui kesesakan manusia yang melampau.

Apa relevannya entry nie dengan tajuk kat atas. Semasa kat sana saya berjaya  mendapatkan sepasang kurung songket bewarna OREN a.k.a ORANGE. Cheewahh feeling perasan gitu. Sila jangan muntah untuk ayat selepas ini.

Takkala baju di acu ke badan tiba-tiba saya nampak wajah saya berseri-seri dengan warna orange nie. Terus nampak muka bright . Walaupun sebenarnya hati mendung umpama awan mengandung hujan yang sangat berat. Warnan orange nie memang membuatkan saya nampak ceria dan bersemangat. Terasa macam nak guna warna nie untuk majlis resepsi nanti.

After kajian dan Google an saya dapati ada beberapa orange combination yang menarik perhatian.

  1. Orange + Bright Pink
  2. Orange + Baby Blue
  3. Orange + Red
  4. Orange + Yellow.
  5. Orange + Purple

Itu adalah dia antara yang menarik perhatian saya kala ini. Interesting kan??? 

Personaliti saya sebagai seorang yang berbintang LEO menambahkan faktor dalam memilih warna terang ini. Kerana biasa nya LEO sukakan warna yang LOUD dan ATTENTION.Saya seorang yang berpersonaliti ceria. Insyallah warna ini akan mampu membuatkan saya tersenyum sepanjang majlis kelak. 


So kat bawah nie saya nak share beberapa  idea from this website [ the.knot.com]. 




Lantern Orange. Sangat sweet kan?


Table Decor / Wishing Tree

Table Decor


Centrepieces

Tablecloth

Indoor lantern deco


Table decor

Faiy Lights


Centrepiece


Centrepiece


Gazebo 


Table Number


Hall Deco

Centrepiecs - Orange and Pink

Comments

Popular Posts