Hunting for eye color....

Salam pagi… hari yang indah.. Semalam masa lunch saya sempat la gi jalan-jalan dkt outlet cosmetic yang ada area my office.Just nak tgk apa trend terbaru  yang ada dan tengok- tengok warna yang menarik.

1.       Body Shop : Trend neutral/earth color. So nice simple and elegance.SA sgt baik ok .. Siap sapu2 eyeshadow lagi untuk percubaan. So dapat idea. Bronze mixed with dark chocolate. Saya suka yang ini.Memang setakat nie service body shop terbaikkkkkk…
Thanks pak cik google

2.       Elianto : Color dia menarik dan harga amat berpatuttan.Wide range of color Cuma SA x pandai make up. Nasib baik dia test buat eye make up kat my friend. Dah macam panda dah mata my fren.Dari segi harga memang dia yang reasonable.



3.       Lancome: Ini pun SA dia baik.Siap boleh bagi consultation nak pakai warna apa dekat mata. Memandangkan baju saya biru light .Saya Tanya perlu ker saya pakai eye color biru jugak.Dia cakap tidak semestinya. So out there doesn’t mean baju hijau eye color pun hijau yer..


4.       Pernah dengar nama nie MIRCOZ – Saya jumpa produk nie dekat Parkson. Apa yang saya nak highlight kat sini ialah MIRCOZ nie ada buat offer hand scrub and conditioning at RM9.90.Manicure x de. So agak2 sape yang nak buat untuk preparation engagement ker kahwin ker di alu-alukan.Amat sesuai dan berpatutan
Pak cik goggle jugak.
So , pilihan saya kali ini.. Tiada satu pun di atas sebenarnya gi hunting tgk color trend jer bukan nak beli pun sebab dah ada make up berkoyan-koyan and ada yang tak terguna pun.Yang paling saya suka earth tone make up. Natural yet elegance.

LIVE.LIFE.ENJOY
.




Comments

Popular Posts