Maafkan Ku

 Just wanna share something with u all guys....Terjumpa benda nie dlm FB my fren.Nukilan hati atau dia pun tepek jumpa dr mana2.. but sungguh tragis.. it is not me to write those thing.

Maafkan lah........................................................
Maafkan aku andai aku menyakiti mu,
Maafkan aku andai aku mengasari mu,
Maafkan aku andai aku tiada selalu disisi mu,
Maafkan aku andai sokonganku tak membantu mu,
Maafkan aku andai aku bukan tempat mengadu mu,
Maafkan aku andai aku tidak hadir dlm mimpi2 mu,
Maafkan aku andai aku jadi igauan mimpi ngeri mu,
Maafkan aku andai aku tidak sempurna utk mu,
Maafkan aku andai aku terlupakan mu,
Maafkan aku andai aku membohongi mu,
Maafkan aku andai aku sangsi pada mu,
Maafkan aku andai aku menjauhi mu,
Maafkan aku andai kasar suara aku pada mu,
Maafkan aku andai aku berpaling muka dari mu,
Maafkan aku andai aku bukan sahabat sejati mu,
Maafkan aku andai aku tak bahagiakan mu,
Maafkan aku andai aku TERLALU AKU,
Tapi jangan maafkan aku andai aku TERLANJUR MENCINTAI mu... kerna itu bukan salahku... itu Takdirku, itu Anugerah Terindah hadiah tuhan utk diriku....


LIVE.LIFE.ENJOY

Comments

Popular Posts