KAMERA KU KAPUIT A.K.A ROSAK.

 
Maaf lah buat masa nie blog saya kurang serinya tanpa gambar2 yang bermutu tingi atau tanpa gambar lansung.Nak tahu kenapa?
Setiap kali aku ON my Compact Olympus screen blur2.Dah hantar kedai nak kena repair almost rm 300...Hmm dicongak2 balik mahu dekat sama rege beli baru..Baik lah beli baru kan
Aku memang menangis real tak tipu punya dari parking SOGO nak keluar bayar tiket parking.Terkedu seketika my other half tengok GF menangis. Dulu menangis sebab x dapat beli laptop.skrang sebab kamera,Sebab nak hantar repair dekat Pertama Kompleks.

Yang buat aku sedih sangat ialah :
  1. Kamera tue rosak bukan sebab AKU.. Sebab ORANG.. huhuhuuhu
  2. Yang paling best bila hantar kedai dia dah check ada pasir dalam tue and dah jatuh… So sudah terbukti perkara-perkara tersebut tak berlaku ianya bersama aku.Sebab aku x pergi pantai OK..
  3. Kalau korang nak suruh aku tanya sapa punya angkara ,korang rasa dia nak mengaku tak.Sedangkan bila accident di atas berlaku pun dia x inform sepatah pun dekat aku.
  4. Kesimpulannya , lain kali jangan bagi orang pinjam kamera.
  5. Aku sayang sangat2 kamera tue. Banyak sangat memory aku dengan dia.
  6. Baru start keje baru.. mana nak carik duit beli baru … Sedangkan bidang tugas baru memerlukan saya membawa kamera ke mana sahaja untuk dijadikan report or assignment.Arrghhhhh… tekanan perasaan aku..

Sekian , Terima Kasih kepasa sesiapa yang bersimpati cukuplah mendoakan saya cepat2 boleh kumpul duit atau dapat duit tergolek beli kamera baru.Pada diluar sana .. Jangan bagi orang pinjam kamera anda……

LIVE.LIFE.ENJOY

Comments

Ummi said…
takziah ye Fiza..tumpang sedey. Pasti ada rezki lain utk kamera baru ..
Fiza Amran said…
huhuhuhu tq sedey gilersss.. x per insyalllah dpt yg lebih baik kot
ijan said…
Alahai kesian nye.. sabar ye. Harap2 cepat2 dapat beli yang baru :)

Popular Posts