Farewell Party -Bagan Hailam Port Klang

 " Dik , jgn lupa tau dtg on Saturday 8.30pm . Ada farewell party untuk ko "
"Eh ye ke ..Tq..ingat jugak2 abang2 fiza nie dekat fiza ye..."

Seperti sedia maklum saya akan bertukar kerja.So kesempatan yang ada diambil oleh abg salleh n abg midon arrangekan small re-union makan2 dekat Bagan Hailam untuk meraikan adik diorg yang nama Fiza nie.Thanks alot for both also for Azman yang terlibat secara tak lansung dalam party nie.
Nak mengharapkan bos sendiri buat ..Minta maaflah ..sebab i'm not their favorit staff so pemergian ku dipandang sepi jer.But feel grateful atleast there is someone yang still ingat dekat fiza lagi.alhamdulillah...
Banyak pancaroba nya keje tempat lama nie. Tak pe pengalaman .. i'll take it positively.So kat bawah nie adalah beberapa gambar yg sempat di snap..since saya sampai agak lambat masa tue dah lapor lupa nak amik gambar.Yang nie jer ada:



Azman and Isey


Ah Beh tokey yang belanja wit azizan


Abg Salleh and abg Midon also Azman.

Sedih nak meninggalkan mereka-mereka ini memandangkan  mereka adalah abang dan sahabat saya dekat opis lama.Pada mereka lah saya mengadu dr hal family hinggalah hal kerja.Thanks memberi tunjuk ajar dan nasihat dalam mengharungi manusia2 yang ada dkt tempat keje lama ini.Thanks jugak sebab menjaga Fiza dengan baik.Insyallah Fiza doakan persahabatan kita berkelan selamanya selagi hayat dikandung badan.

LIVE.LIFE.ENJOY

Comments

Popular Posts