Wedding Planner


Lama tak menulis .

Secara tidak rasmi saya menjadi Wedding Planner dengan kasih sayang pada adik saya yang bakal berkahwin bulan October nanti. Teringat masa persiapan saya berkahwin dulu.24 jam fikir nak buat tue nak buat nie. Menjadi wedding planner juga membuatkan saya terfikir , terkenang dan di buka mata hati untuk melihat hikmah yang Allah ingin tunjukkan.

Membuatkan saya lebih menghargai ikatan perkahwinan. Yang nampak baik di mata kita tak semestinya terbaik untuk untuk kita serta kekurangan sebenarnya kekuatan yang terindah dalam kehidupan berumah tangga.


P/S:  Tips pada yang melansungkan perkahwinan. Research , survey and survey.







Comments

Rohani Hashim said…
Yeayyyy...serba boleh mas ni.hehe chaiyok chaiyok. Busy lah mas nanti ni kan...

Popular Posts