Killing The Time






Apa khabar semua. Lama tak mencoretkan apa-apa di sini. Sekarang saya berada di Suria KLCC .. Menghabiskan masa menunggu En Suami yang masih terikat dengan meeting. Melur and Thyme satu cafe yang semakin famous di sini. Sekadar untuk killing the time dan mencuba suasana baru sebuah cafe. Bukan selalu dapat peluang sebegini sekarang .To have my ME time... Sekadar berkongsi beberapa gambar .

Alhamdulillah , saya semakin sibuk selepas waktu kerja sekarang dengan tempahan kek dan kek cawan. Alhamdulillah juga saya masih mampu menguruskan masa dengan baik .Biar pun kadang kala terkejar kejar nak punch card. Biasa la tue No Pain No Gain . Setiap sesuatu yang kita lakukan pasti ada cabaran dan dugaan. Ambil dengan positif and move on. Kadang tak perlu nak fikir apa orang kata, kerana terlalu takut dengan orang kita tak ke mana.

Kesibukan saya yang membuatkan saya x sempat nak menulis dek kerana pelbagai agenda. Sibuk dalam menghadiri kelas baking untuk menambah ilmu di dada dan juga menambahkan kenalan. Skill dalam menghias dan membakar kek kena di polish supaya hasil nya nanti memberi kepuasan pada pelanggan dengan harga yang dibayar.

Macam mana saya stay fit untuk melalui hari yang sibuk ?? Dulu takkala umur masih 2 series late night and work hard is not a problem. Since umur dah naik 3 series my energy lost dengan pertambahan berat badan fuyooooo menduga iman. Supplement start di ambil supaya saya dan en suami kekal segar untuk.ke pejabat. Some how its really help guys.Ada masa lapang saya share apa supplement yg saya ambil..
Tapi pesanan penaja ..Manage your weight to get a healthy you ..

Tak lama lagi hari raya .. Sudah pasti ada ole - ole istimewa untuk semua . Our biscuit range akan berada di pasaran tidak lama lagi ..
Jangan lupa juga Murtabak Raja resepi tradisi Tok .100% from Kota Bharu .. Terdapat dalam perisa ayam , daging dan juga cheese untuk di cuba. Datang dlm bentuk frozen boleh di buat stok untun bulan Ramadhan nanti.Penyediaan yang sangat mudah. Thaw di luar dan masukkan kedalam oven atau garingkan di atas non stick pan.Tada.... Sedia untuk di makan. Berminat boleh email bloombakes@gmail.com

Comments

Popular Posts