Majlis Bertandang 30 June 2012

Salam Sayang ,

                                            


Miss u all. Alhamdulillah....Majlis bertandang saya dah selesai dan selamat di adakan pada 30 Jun 2012 yang lepas. Syukur semuanya berjalan dengan lancar walau ada sedikit halangan dan cabaran pada mulanya.Allah turunkan pertolongan pada kami berdua . Syukur pada mu Ya Allah .. Segalanya lengkap dan semua orang berpuas hati .Just some sneak preview of the day. Collect sikit-sikit dari page or album kengkawan yang hadir. 
Terima kasih tak terhingga juga diucapkan pada semua yang terlibat dalam menjayakan majlis ini. Samada secara lansung dan tidak lansung (*chewaah ayat ada gaya2 YB tak ) ... Yang pasti setinggi penghargaan pada semua . Dengan bantuan dari segi kewangan dan tenaga terutamanya. 
Lauk pada majlis lepas ialah nasi beriani ,daging masak hitam, acar buah , ayam masak merah dan air sirap... Katerer pun sangat bagus dan kami berpuas hati. Pada hari itu kami mengenakan persalinan songket berwarna kuning di raja. Haaa... ko tengok la silau mata cenggitu gayanya..
Actually nie dah akhir majlis , Gambar dari camera kawan.

In dari camera sendiri. Masa doa dibacakan.

Ini family saya yang dapat hadir pada hari tersebut

Adik-adik kesayangan saya. Orang kuat majlis saya di Penang. This time semua di make up kan oleh make up artist. Masing-masing nak bergaya dengan falsie eyelash .Kasik chance sebab masa kat Penang tak sempat nak ber make up pun.

Ini adik saya dan mama tersayang. 

More updates to come....

Muahhhhhhhhhhhhhhh..

Comments

Popular Posts