MIKI Prune Extract sangat bagus untuk B2B



Salam Readers Kesayangan , 

Menghitung hari lah saya nampaknya .Saya ada kurang dari 30 hari untuk My W Day. Berdebar-debar dengan segala persiapan semua. Saspen .. saspen.. ok dalam kesibukan nak buat semua kerja saya harus terus menjaga kesihatan dan kecantikan diri. Hehehehehe.. Kat sini saya nak share sesuatu untuk bakal pengantin di luar sana. Saya tak buat promotion tapi ini adalah base on pengalaman sendiri mengkonsumi Miki Prune Extract. 

Saya diperkenal kan benda nie oleh kawan sekolah saya. Apa yang saya dengar MP ini sangat bagus untuk sesiapa yang mengalmai masalah sembelit. As for testimonial kawan saya dia pulak cakap bila makan MP dah tak de angin dalam badan dia. Dah kurang la tue. Kalau korang perasan dekat billboard higway ada iklan MP nie model lelaki China or Korea tak pasti la pulak kan... Tapi sepanjang billboard sure ada benda nie. Harus la saya suka bila bab buang angin tue. Yang membuatkan saya teruja sekarang ialah MP boleh detoks badan seterusnya membuatkan wajah berseri-seri .Bab berseri tue saya pasti dan sangat pasti . Hahahah sebab dah ramai org kat opis cakap muka saya nampak lain dan berseri-seri. Heee perasan pulak.

Maka dengan itu saya tak perlu beli Inner Shine Pati Prune untuk berseri-seri. Hehehe.. nanti lepas kahwin saya share apa saya buat untuk maintain sementara nak tunggu kahwin.

Effect after makan MP nie. Mula-mula makan saya hanya beri-beri. Lepas 3 hari saya rasa dah x bloated kalau tak memanjang jer kembong. Heheh macam baby pulak.Lepas tue setiap kali makan mesti korang rasa penuh dan terus nak berry. Yang penting tekstur kulit ku makin halus dan clear. Clear ok..Saya sangat berpuas hati dengan produk ini sebab saya rasa sihat. 

Nanti saya share lagi apa supplement saya ambil untuk kekal sihat dan bertenanga.Banyak keje kan nak buta masa wedding nie. Kat bawah nie saya extract dari MPlan nya website untuk benefit prune nie

" CONCENTRATED EXTRACT FROM HIGHLY NUTRITIOUS PRUNES "IT'S " MIKI PRUNE EXTRACT "
-Dietary supplements made by distilling extract from dried Prunes and further concentrating it.
-Contains a wide and balanced variety of Vitamins and Minerals.
-Sweetness is the result of natural fructose and grape sugar contained in Prunes.
-MIKI Prune Extract can be eaten by itself, dissolved in water or juice, spread on cookies, or used as an ingredient in a wide variety of dishes.
-No coloring or preservatives are added.
-Avoid direct sunlight, high temperature and high humidity. Refrigerate after opening and consume as soon as possible.
-Natural ingredient : Prune Extract
-Nutrients: Carotene, Vitamin B1, B2, B6, Niacin, Pantothenic Acid, Potassium, Sodium, Phosphorus, Calcium, Magnesium, Iron

Haishh cuba dulu baru tahu. Harga sebotol saya beli RM130. Kalau beli 3 lagi murah.

Yang penting kulit muka berseri-seri .... Seri Pengantin..




Comments

Syu, Syuhada said…
salam, cmne nk beli ye??
td tengok web dier xbyk stokis pulak:)
Fiza Amran said…
cik susu nak beli dengan saya pun boleh
Unknown said…
Visit http://pruneextractmiki.blogspot.com for miki prune or email nisamikiprune@gmail.com
Unknown said…
This comment has been removed by the author.
Unknown said…
This comment has been removed by the author.
Unknown said…
This comment has been removed by the author.
Unknown said…
This comment has been removed by the author.

Popular Posts