Weekend - Productive Weekend, Andamai Spa

Salam Peeps ,

Weekend kali ini saya berjaya untuk lekat dirumah. I mean really "lekat " dan berehat . 2 weeks in a row tidak berehat setiap hari adalah hari bekerja atau pun menyiapkan chores yang macam-macam terutamanya untuk majlis BESAR saya. Phewww.. i'm not complaining but having fun doing all this just sometimes i need some little time for my ownself.

Pagi tadi saya berjaya claim Milk a Deal  yang saya beli December 2011 lepas. Time to redeem .Appointment dah di buat 2 weeks before. Tepat jam 10 pagi saya terpacak di depan Andamai Spa , Laman Seri Shah Alam. Pakej yang sempat saya beli dari Milk A Deal ialah :


RM48 instead of RM235 for Full Body Detoxifying Massage + Full Body Scrub + Dead Sea Salt Bath + Body Moisturizing Treatment at Andamai Spa, Shah Alam [80%OFF]


Ini adalah bahagian depan spa. * credit to Google . Saya pinjam ok.







Secara keseluruhan nya saya bagi ambience nya A. Memang sangat inviting.Saya sampai spa dalam masa 5 minit saya dah dibawa masuk ke bilik rawatan. Tukar baju dan i'm ready for treatment. Mula-mula dia buat Detoxifying Massage. Saya memang tak sedar apa-apa yang saya tahu mula -mula dia urut pakai tangan lepas tue dia guna lutut pastu dia guna siku last sekali saya tahu dia panjat belakang saya. Jangan risau tak menyakitkan dan amat soothing. Selesai di sebelah belakang dia mula massage dibahagian depan. Sama juga k beberapa kali saya hampir tertido . Bukan setakat tidur siap ada dengkuran kecil lagi yer.. Haaaa.. betapa penatnya saya  sampai macam tue sekali. Next treatment dia mulakan dengan body scrub part nie memang best gila terasa scrub tue menyental daki yang kotor di badan.Selesai scru bdan saya mulakan pula treatment Bust Treatment . ( nie saya tambah yer.. RM20 ) Hmm.. saja nak habiskan duit la nie hahaha sebab breast pun kena ada special treatment yer sayang sayang ku sekalian.

Selesai bahagian semua tue saya berendam dalam Salt Bath selama 30 minit. Selesai berendam saya mandi dan badan saya dsapukan lotion. End results .... kulit badan menjadi lembut dan lebih cerah. 

Review : Saya suka treatment kat sini. Staff pun friendly. Semasa treatment tue staff pun tal banyak cakap dia buat keje dia sorang jer. So saya dapat berehat dan rileks no pressure. Setengah tempat staff sibuk nak bercakap bila masa nya i nak rehat oiiii... Nak rehat mcmana kalau staff nya dok pok pek pok pek. Ok boleh datang lagi Cuma kalau tanpa voucher susah sikit la nak datang untuk B2B budget macam saya ini.agak expensive la sebenanrnya.

p/s : Persediaan spa dan bbody massage nie penting utk B2B untuk mengurangkan stress dalam persiapan perkahwinan dan juga sebagai penambah keyakinan diri.


Comments

Popular Posts