Take out box a.k.a Noodle Box Decoration Idea

Salam Readers, 

Last entry saya cerita pasal supply takeout box hari ne saya nak share some idea on how to decorate your take out box. Isi dalam ?? Terpulang pada anda semua nak isi apa. Saya isi mug ada yang nak isi kuih muih ada yang nak isi  gula2 ada yang nak isi kek atau ada yang nak isi souvenior . Terpulang atas kretiviti masing2 . Jom tengok:


Very simple and elegan. Lace with simple riben. Simple but nice


Ginghma Ribbon with stickers. also menarik perhatian.


Plain but ekslusif Gold box with thank you tag.


This is plactic take out box suit sweets and egg sweet



Saya suka yang ini. Sangat mewah dari segi warna dan juga deco. Oriental deco saya nak panggil. Nanti saya share apa saya akan buat dengan take out box saya.

p/s : credit to Google. 

Comments

Popular Posts