Makan lagi makan dan makan

Salam peeps,
Jangan marah lately nie saya asyik citer makan jer.. Tak tahu lah kenapa rezeki rasanya.Semalam lunch dgn cik ain lagi .. Haishh dh jumpa geng makan nie masalah masalah. Semalan kami try makan dekat ole-ole Bali dekat empire.Sebabnya sangat dekat dgn opis jalan sekejap dah sampai empire. Setakat nie memang saya makan lagi nak kahwin lagi menjadi-jadi nak.makan. But i stick stick to the rule no carbo specially nasi. Kalau pagi bfst still i makan bihun goreng yang memang susah nak resist.Next week saya nak puasa senabg la citer tak payah fikir pasal nak makan kat mana.

Ok layan piccas .Yang ada telur rebus tue adalah Garden Salad Ole Ole Bali. Lepas tue ada Sup Buntut ( Ekor) . Sedap wooo... Saya order sup buntut tanpa dia punya nasi impit.Cik ain order cumi cumi.Portion makanan banyak kecuali sup .Sikit jer portion nya tue. Salad -RM10, Sup Bontot. RM19 cik ain nay cumi ard RM 25++-

For me food OK . Just siapa yang tak biasa makan makanan macam nie akan rasa tak best la.

Seee u nak g lunch nanti saya share citer lagi.

Comments

Popular Posts