Lunch with the gurls

Salam peeps,

Yesterday was the girls day out. Since semua ada and no one yang go for outstation we spwnd our lunch hour together. Do we choose dave deli's in Subang Parade. Actually DD nie dah revamp dia nya shop dr yg old country style to more home style.Sgt cosy and inviting. Kalau tanya saya i like roasted chicken here more than KR.heee..

Ok lets enjoy the piccas. I order sheperd pie RM9.50 and home salad RM5.90. Sgt full rasanya.Serius sebab sherperd pie dah ada karbo from potato and salad yang rasanya masin dan masam.

Nampak tak piccas adik manis nie. Bukan saya nak malukan dia tapi saya sangat kagum dengan cik ain . Sebab dia berjaya habiskan 1/2 roasted chicken. Shea really an eater. Yang buat kan saya sangat jeles dengan cik ain ialah dia makan banyak tapi tak gemuk... Sangat jeles ok ..

She's really a nice gurl dan sangat baik hati.

Lunch hour kat office saya memang sangat membosankan ok.. Sebabnya no.choice of nasi campur.if ada pun jauh nak jalan.Day by day asyik melantak makanan fast food jer.. Buhsan ok... Balik balik subang parade tak pun empire .agak malas.nak jalan nah turun la ke Kelantan Delights yang mahalnya bukan poket i nya standard la kan..Malas nak cerita harga ok.

Kalau sempat better bring bekal from home. Cheaper and sedap. Hopefully one day saya boleh bawa bekal sendiri . Bukan berkira sangat pun cuma dah jemu dengan makanan yg ada. Tapi apa pun saya tetap bersyukur.

Compare to Port Klang yang saya selalu makan dulu rm5 adalah value yang sgt affordable untuk kenyang sampai ke petang itu velum kira pilihan makanan yang sgt banyak. Syukur syukur.. Bila kita kehilangan sesuatu masa rue lah baru kita nak.hargainya...

Ok till then nanti jumpa lagi..

Comments

Popular Posts