Pengorbanan terpaksa atau dipaksa.


Salam Keceriaan,

Selamat pagi tepat 7.50 am saya dh terpacak dkt office . Bukan hari nie ajer tapi setiap hari... Kenapa ?? kerana sejak 14 Februari 2011 tempat parking saya letak term and condition sapa nak parking situ kena masuk before 8 am baru la dpt flat rate. Hmmmm... TERPAKSA  berkorban tido dan di PAKSA  datang awal hhuhuhuhu nak tunggu 5.30 pm .. Terasa lambatnya...
Itu lah namanya pengorbanan yang ikhlas dan pengorbanan separuh hati... Ada hikmah dan ada sebabnya saya rasa. Redha ajer la malas nak fikir2 sekadar parking. Take it or leave it kan??

Pengorbanan nie banyak maksudnya apa pun yang anda buat pasti ada perkara yang perlu dikorbankan.No pain no gain...

Apa yang saya merepek nie....

Anyway qoute ini memberikan motivasi kepada saya dan membuatkan hidup saya less stress.

" Do not compare your life with others, because  our journey of life is totally different with others and we never know what other people going through.Enjoy yourself and be the best"

Less or more memang benar. Kalau kita asyik nak bandingkan diri dengan orang lain kita akan terlepas benda yang indah and fun dalam hidup ini.Sebabnya orang lain mungkin ada kelebihan kat sini kurang di sana.Bersyukur dengan nikmat yang anda dapat sebelum di tarik kembali.

LIVE.LIFE.ENJOY

Comments

Popular Posts