Rezeki kah?????Tolong bantu saya...


Kisahnya , Ahad malam lepas saya nie dengan kelaparannya pergi ke kedai favorit saya untuk beli tomyam and nasi putih ( x memasak sebab gas kat rumah habis).Dalam tengah2 kekecohan membuat bayaran tue. Saya pun mencapai beg plastic yang ada nasi putih tomyam dan telur dadar.Selamat sampai kat rumah.. Time nak makan bila saya buka.. ehhhhhh… naper bekas nasi nie ada 2 bekas.. saya buka dan tengok… la… ada nasi goreng USA… hmmmm…TER ambil orang punya. Nak patah balik dah hujan lebat.
 Persoalannya di sini….. Bolehkah saya makan nasi goreng itu di sebabkan saya ter ambil bukan sengaja ambil? Apakah hukum nya halal ker haram?? Kalau buang dah jadi membazir.. ada sapa2 boleh bantu saya??






Comments

Rohani Hashim said…
sbb kita dah tahu bukan kita punyer kan, hany rs macam tak boleh makan kot....hohoho erkkk kena tanya yang lebih arif la rasanya...

yer fiza, tgh nk jual modem tuh...uuu

Popular Posts