Tuesday, December 7, 2010

Award dr MZHANY -Blog Cantik & Menarik






~ Apakah pandangan anda terhadap blog yang tag blog anda untuk terima award ini?
Hany nie best orang nya sporting and kreatif. Blog dia warna hijau sejuk jer memandang macam seluas padang terbentang.Informatif dengan tutorial yang berguna dan juga pengalaman-pengalam yang boleh dijadikan panduan.

~ Kenangan manis dalam hidup anda?
Banyak kenangan manis sebenarnya . Tapi yang paling manis bila saya berjaya menempuhi dugaan -dugaan hidup yang mencabar ini,paling manis bila melihat semua adik beradik saya bangun dengan gagah dan megah untuk berjaya dalam hidup dan saya amat berbangga dengan mereka.Menjadi orang yang berguna.Sebabnya arwah ayah berpesan sbelum meninggalkan kami " Ayah nak anak ayah semuanya menjadi orang berguna" .. ALhamdulillah hajat ayah kami dah makbulkan....  


~ Kenangan pahit dalam hidup anda?
Bak kata orang ... barang yang lepas usah di kenang.. Hmmmm.. pahit tue yang tak mo kenang .. Tapi yang tak boleh blah bila ada lelaki cakap " I tak boleh kahwin dengan u sebab i x nampak muka u depan kaabah"...... fikir-fikirkanlah...


~ Adakah anda puas hati dengan kehidupan anda sekarang?
Saya bersyukur dengan apa pencapaian saya setakat ini. Alhamdulillah jugak kerana DIA banyak memberi petunjuk dalam kehidupan . Yang pasti saya bersyukur dengan kehidupan sekarang dan akan terus memperbaiki diri sendiri untuk mencapai kejyaan yang lebih baik.


~ Nyatakan 3 impian anda yang belum tercapai?

  • Nak tukat status CIK kepada PUAN tahun 2011-doakan yer untuk saya-
  • Nak pergi Umrah dan Ziarah ke tanah suci- doakan juga-
  • Nak beli RUMAH SENDIRI...- doakan yer untuk saya aminnn.....-


~ Tag 5 orang untuk award ini. hmmmmm...... saya nak tag lebih lah...


penat copy paste…untuk korang semua yer…



3 comments:

mzhany said...

fiza...InsyaALLAH...semoga akan jadi kenyataan 2011 nih yer...ameen...

Fiza Amran said...

tq hany.... ameeeenn............

adenium said...

tq... i tak sempat nak ambik lagik... main publish yang dlm draft dulu.. nnt ye.. :D