Kicap , bawang putih dan bawang merah

Ehsan pakcik Google

To all my readers.. sorry la x berupdate blog ari nie... Oh no banyak nya keje nak kena complete nie within this day .. esok dah kena outstaion sampai jumaat. Anyway , dalam lesibukan ini insyallah malam nie saya nak g belajar tuisyen dekat putrajaya pasal  keje saya plus malam nie saya ada small celebration untuk rakan saya di Du Viet Uptown dan Baskin Robbins. sebabnya rakan saya nie sangat suka makan ice cream baskin robbins dari , kini, dulu dan selamanya kot. Insyalllah.........

Bercerita pasal semalam.. biasa la kebanyakan pekerja makan gaji dapat gaji semalam.Alhamdulilah syukur.....

So smlm saya memulakan operasi  membeli barang-barang keperluan dekat Tesco , Shah Alam.Sebab tue la en3 masak2 saya kurang. Sebab nak beli barang secara pukal then ala carte. Heee... Hmmmmm.. saya lambat atau memang barang x de stok. Bawang besar ,bawamg merah semua abis youuuuuuu.. Oh no.. this is not good.... Pegi bahagian kicap.. saya memang byk kali terpersasan tapi segan nak cakap. TESCO x de jual kipas kicap udang... Haaaaa.... kenapa yer??? Yang ada kicap ABC Heinz... yang memang sedap makan dengan bakso .. memang layan...Tapi lately nie kualiti kicap dia specially on rasa dah out la....
Kesimpulan nya mission saya x accomplished semalam.

Tapi kenapa tesco x jual kicap kipas udang??? 

Sapa ada jawapan boleh la share ngan saya kan... huhuhuh sob..sob.. hari nie meneruskan misi untuk memebeli barang keperluan dapur..


Comments

Popular Posts