2nd Last Week of MAy 2010~Meeting...


Sabtu adalah hari yang paling sibuk ....  Ke sana ke sini berkejaran ..(* nyanyi sikit... berlari berkejaran seindah bunga di taman...).Actually , sabtu ada beberapa to-do-list


  1. Servis kereta - Taman Seri Muda
  2. Meeting UMNO Cawangan ( * I jadi pemerhati dan pemakan sahaja OK!)-Kelana Jaya
  3. Bday Celebration Joe's- Gill's Restaurant , Medan Damansara
Itu adalah antara To-Do-List yang sepatutnya berlaku semalam.....

Servis kereta - sempat la buat siap.. sekejap jer pun just servise benda basic jer...


Meeting UMNO ~ Haa... jgn salah faham .. saya pergi sana sebab nak teman kan my other half buat keje dier la... hmmm... biasa la meeting nama pun meeting . Mesti ada makan2 punya..Since i yg dah bowink giler menunggu demer2 nie ber meeting ..meh saya share antara food2 yang diorang sedia masa meeting.
  Tauhu Sumbat


Bersama Sos Cili.(My favourite tau )

Nie sausage roll versi ala-ala kampung ( rasa nya sedap sekali.. I Like....)

Yang ini pulak agar-agar orang utara panggil .. orang Kelantan panggil apa ntah ( sila beri komen nama kepada sesiapa org pantai timur apa nama benda nya nie)
Jangan salah faham bukan nie jer makanan nya .. Banyak lagi.. Since masa tue dh ramai dtg segan la plak nak amik gambo kan.. Ini pun ada yang perli  " ko amik gambar makanan tue nak tgk bakteria ker????" Hampeh betul la.... Antaranya , bihun goreng , mee goreng  and etc. Standard la bg meeting cenggini budget makan biasa-biasa jer bila x de pemilihan. Esok tang ada pemilihan haaa.. sendiri mau ingat la... kambing bergolek pun boleh ader... ( Heee.. sila jgn marah kepada sesiapa yang berkenaan).

Tapi bila bercakap pasal parti nie.. bukan ini semua yang perlu dipentingkan .. PERJUANGAN dalam parti plus KESETIAAN yang paling perlu di utamakan.. 
Tapi mengikut permerhatian dan kajian. Orang Malaysia adalah rakyat yang suka meeting dan mesti ada refreshment a.k.a  MAKAN..Sebenarnya buang masa la  meeting n makan2 nie. Ini pada pendapat peribadi saya.Sebab Westerners meeting sambil berdiri and very short n simple. So they have time utk priority keje yang penting.Tapi apa-apa pun rakyat Malaysia pun still can get job DONE.

LIVE.LIFE.ENJOY

 

Comments

Fiza Amran said…
tq.. mmg menyelerakan..
d_eLL said…
kenape semua makanan ini sedap2!!!
2 menu utk meeting ke?
Fiza Amran said…
d_eLL hehehehe mmg sedap...
ravishingpeacock.... byk lagi makanan ini jer yg sempat amik..
Tupai Karan said…
yang agaq2 tu nampak sempoy..

hak'aa kan, amek2 gambaq makanan ni kalu org da biasa takdak hal punya, tp kalu aku, segan gak hehe
Fiza Amran said…
agaq2 tue aku rasa dia letak gula merah ngan teloq tue yg mcm rumpai laut terapung hehehe

Popular Posts