Warna Kehidupan



Pernah tak rasa teruk sangat sampai tahap tak tahu nak cakap apa. Bila both of us balik kerja and sorting  50 sen untuk survival beberapa hari lagi. Semua ini akan jadi memori terindah untuk kami berdua nanti. This is only temporary. Sementara.

Percayalah janji Allah itu pasti setiap kesusahan akan ada kesenangan disebalik nya.Ingat satu perkara mengadu lah pada Allah bukan pada manusia Sebab walau macam mana pun kita yakin yang orang yang paling kita sayangi dapat mendengar tetap akan menghakimi kita. Satu pesanan untuk diri sendiri jika ada manusia lain yang mahu kan pendengar setia jadi lah manusia yang paling setia mendengar tanpa menghakimi. 

Jangan pula kita sama kan jalan hidup kita sama dengan orang lain.Kerana setiap orang punya jalan hidup yang berbeza kerana kita tak pernah duduk dalam kasut orang yang di duga . Maka kita tak tahu apa perasaannya apa jalan nya . 

Terhenti seketika tadi untuk rush to office. 

Tadi beli kuih bayar guna syiling 50 sen RM10. Rezeki saya makcik kuih tue memang nak guna syiling. Hahahahah hilang sudah malu. Pagi subuh tadi terbaca iklan write up satu produk . " Saya pernah guna syiling untuk bayar.... " Dalam hati .. baru semalam aku guna syiling nak buat bayar top up touch n go .

It is true for this quote
You will never know your limits until you push yourself to them.”The fact is that we never really know our limits in life until we are pushed into them or until we push ourselves beyond what we are currently doing"

Ingat hidup ini Roda. Tak kala ini roda saya berada dibawah. Tak lama lagi saya berdoa agar roda berubah naik ke atas.

XOXO

Comments

Popular Posts