Ben's General Food Store, Bangsar Village

Sempena suami saya dapat conformation di tempat kerja. En EL ingin meraikan bersama keluarga tercinta. Kami pilih Ben's General Food Store  yang berlokasi di BangsarVillage. Hmm... semua nya excited nak makan Saya paling tidak sabar untuk makan ayam panggang bersama brown sos dan juga side dish yang semuanya sangat best!.

Jom kita tengok dine in area Ben's . Gambar sendiri tak sempat snap sebab dah lapar. Saya ambil gambar daripada Ben's nya website sendiri di Ben's General Food Store.


Ambiance di sini sangat menarik. Saya suka suasana yang simple dan classy. Sesuai dengan konsep Ben's sendiri yang menyediakan pilihan makanan yang sedap kerana mereka percaya "You Are What You Eat " 


Kawasan luar Ben's . Sangat sesuai untuk mereka yang suka kan suasana santai . Smoker Area sebenarnya .


Antara hiasan yang ada dalam Ben's . Tak lupa juga mereka tidak kedekut dengan resepi. Di dinding mereka penuh dengan resepi pilhan dan juga resepi yang menjadi kegemaran ramai. Antaranya Apple Crumble , Lemon Meringue Pie , Lemonade dan sebagainya. Just snap your picture and try it at home. 


Menu di Ben's 




This is my selection . 

1/2 Bird Roasted chicken with roast potato and string bean +cabbageslaw and sesame chicken 
RM 29.90


1/2 birds Roasted Chicken with Marinated Button Mushroom and Barley + Caesar Salad


1/2 birds Roasted Chicken with Orecchiette Pasta Salad + Fried Egg Plant and Sliced Chicken


Salmone E Spinaci 

or 

Salmon Pizza .

Rasa sangat superb sedap sangat dengan cheese.
Untuk ayam bagi saya dengan harga sangat berbaloi. Perbandingan dengan Nandos dari segi harga. Lebih berbaloi di Ben's dari segi rasa keduanya mempunyai rasa yang berbeza.

Selamat Menjamu Selera

Comments

Popular Posts