Post Operation and Follow Up


Salam Sayang ,

Hari nie ntah hari ke berapa saya MC lost count babeh... Duduk rumah seminggu nie terasa jugak la macam housewife.. Tapi house wife senget hahahah jalan slow macam siput. Welll .. tulang belakang saya  masih sakit belum sembuh sepenuhnya. Buat masa sekarang masih bergantung dengan pain killer.For home treatment untuk my sinus day ada buat flo sinus home tretament. Ok nanti i'll explain further on this.

Hari pertama balik rumah masih struggle nak bangun dari katil dan berjalan. Kuatkan semangat berjalan perlahan-lahan.Turun bawah pun slow makan roti sekeping makan ubat then tidur. Tapi malam selepas keluar hospital saya dah start berjalan actually lepas keluar pun.. Terus ajak En . El ke KLCC.. Dalam diam sebenarnya saya boring duduk hospital tak kenal siang malam hujan ribut dan panas terik. Almost 2 weeks tak tengok dunia.Singgah lunch ker Ben's KLCC.Heee the most memorable time with En. El..Celebrate keluar hospital okehhhhh...
 Hahahha retail theraphy katanya since M&S ada sales. I go there and grab a new court shoes yang lebih comfortable untuk masuk office. Well, no heels until i 'm fully recovered.


Sinful food but yummmyyyyyyyyyyyyyyy Macadamia Cheese Cake Sundae


House Salad of Ben's


Pesto Spagetthi with Grilled


Mushroom Soup 

Malam tue saya ajak En. El ke Danau Kota carik new fitflop .Ok i need new shoes since the old one dah slippery.Plus something yang soft dan boleh absorb hentakan .Hahahah katanya...

Ok .. My physiotherapy start on Tuesday I go there for traction treatment and ILP theraphy. Dia macam letakkan sikit current at your back. Macam nak exercise kan muscle. Body weight also play a good role in this cases. Thing already happen and now i'll try my best to lose weight slowly but and sustainable for long terms. Thanks to beberapa orang yang nasihat kan suruh turun berat badan.Saya terima dengan ucapan terima kasih. But ada sesetengah tue cara menegur mebuatkan saya rasa deep inside " Owhhh.. how bad i am for becoming this fat" .

Tak nak stress lagi pasal hal nie. Cuma saya harus menrima hakikat yang ada sesetengah manusia nie sangat tak sensitif dengan keadaan sekeliling.

Terima kasih jugak pada yang melawat , SMS, FB Comment , Call dan Whatsapp saya bertanya khabar tentang kesihatan saya . Alhamdulillah doa kalian buatkan saya sembuh dengan segera.






Comments

Popular Posts