Early Morning


Salam Sayang


Selamat pagi .. masih awal lagi .. masih sejuk semuanya masih indah dan ok... Tiada bising2 dan pagi yang sungguh tenang. Selamat pagi kesayngan semua .. Kembali mencoretkan sepatah dua di lembaran ini. Sebenarnya masih mengantuk .. agak mamai katanya.. Tiba seawal 7++ di pejabat membuat kan saya lebih tenang dan chill...

Bertemankan se mug kopi Muar saya menikmati ketengan pagi ini. Ok to be honest semalam ada tempahan untuk 4 boxes of Red Velvet Cuppies. Manage to complete on time. By 12 a.m dah masuk bilik untuk tido.Syukur alhamdulillah.. Kepenatan ini rezeki , kepayahan ini rezeki  dan pengorbanan tidur ku juga rezeki.Apa pun yang berlaku waktu ini saya tetap bersyukur kerana rahmat dan nikmat Allah yang banyak.

Pagi ini saya breakfast dengan 3 keping roti whole grain cicah dengan ayam masak kuzi bekalan daripada MIL saya. Menikmati ayam kuzi dan roti.. Feeling.. Speechless...

Banyak yang nak diceritakan tapi x banyak yang tercoret di sini.



Owh ya.. pada yang belum tahu jemput jenggah blog terbaru saya Bloom Bakes . Bercerita tentang journey dalam bisnes baking saya. Bisnes yang tiada business plan , blue print dsbg. Nak order cake ? Nak cuba something unik .. Jom ke sana . Bisnes yang sekadar suka-suka tapi akhirnya berjaya mencuri tumpuan ramai pelanggan. Alhamdulilah.. thank for ur support.

Tak lupa juga kami dah berjaya mendaftarkan pernigaan kami dengan Suruhanjaya Syarikat Malaysia dengan rasminya pernigaan kami beroperasi pada 11.12.2012.. Syukur juga .. Alhamdulillah.Mudah-mudahan semakin berkembang lagi .


So till then.. Nanti bersambung lagi... Kerja di office memanggil2....




Comments

Popular Posts