Salam Maal Hijrah 1434H



Salam Sayang ,

Ketika ini bersiaran dari rumah. Enak sekali melihat suami dan ahli keluarga yang lain melayan mata. For me nak tido pun dah penat..

Sempena Maal Hijrah 1434 H saya dengan ini menyusun jari memohon maaf di atas keterlanjuran dan kelancangan saya bersuara. Maal Hijrah marilah kita berhijrah menjadi seorang yang lebih baik.Hargai masa dan hargai diri..

To be honest banyak perkara berlaku dalam kehidupan saya lately ... Berubah dan banyak perubahan. Dari segi aturan masa dan juga aturan kerja. Anyway ... looking forward to be a better me.
Dalam kesibukan saya ambil kesempatan untuk membeli dab browse beberapa buku untuk rujukan masa hadapan .


Cupcakes from the Primrose Bakery.

Saya rasa sangat bersyukur bila berjumpa dengan buku ini sangat banyak benda yang saya boleh belajar .Dah habis khatam buku nie. Insyallah bila berpeluang saya akan kongsikan kandungan buku ini kemudian.


Burger ... semua sure suka makan burger.. Sometimes saya suka mencuba masak burger homemade . As above burger Ramly biasa sahaja sebenarnya . Masak ikut citarasa sendiri dan bahan-bahan kegemaran sendiri hasilnya terhasil lah burger TLC buat santapan En Suami di pagi hari.Alhamdulillah 3 biji burger habis .. Happy sangat bila ada orang nak makan hidangan yang di masak.


Tak lupa juga buat my twin ( twin sebab selama kawan baik tak tahu pun yang sama birthday date ) yang akan bertunang hari ini.Kek Red Velvet untuk hantraran Cik A.Cupcakes yang di hias indah dengan doily paper dan kuntuman rosette. 
Selamat Bertunang di ucapkan semoga permulaan yang kecil memberi langkah yang lebih bermakna selepas ini.
Takkala ini juga saya terkena jangkitan dimata . Mata merah dan muka berbintik -bintik halus. En Suami pula  dah "muda" remaja nie baru nak terkena measles a.k.a campak halus.Berbinik-bintik badan nya risau mulanya takut terkena denggi 2nd attack maklumlah dah ada history.Setelah check up alhamdulillah.. campak . Doktor beri bekalan ubat Calamine Lotion dan juga Clarinase untuk hilangkan gatal.So far until today semuanya bertambah baik. 

Till then ... Salam Maal Hijrah untuk semua . 




Comments

Popular Posts