Hari Raya Celebration In the Office 2012

Salam sayang , 
Hari Raya dah habis sebenarnya baru berkesempatan nak buat entry hari raya di opis. @ minggu terakhir before end of syawal office saya mengadakan jamuan makan-makan. Seperti biasa siapa yang nak buat potluck boleh join nak contribute apa saja. So this time around ... saya contribute red velvet cuppies. Last year saya adalah one of the committee . This year i'm free... so berposing sakan lah saya bersama kawan-kawan untuk meraikan hari raya. Antara makanan yang disediakan lemang , rendang , roti jala, nasi tomato , ayam masak merah , cocktail dan sebagainya. Laksa johor pun ada.. Sedap pulak tue.... 
This year ada sikit kelainan sebab kami ada desert table. One of the colleague sangat minat dlm hasa dan deko dessert table. Nampaknya sangat menarik ...... Jom tengok gambar yang banyak-banyak kat bawah nie.



My contribution in 3-tier basket .


Dessert table from side view.

Antara makanan yang ada di dessert table


Front view

Lemang nie memang best lembut sangat. Stok makan 3 keping terus mengantuk tahap dewa.


Lemang bersama rendang


Hidangan dari dessert table. Apam polka dot.


Me and my friends. Terlupa la nak rotate senget kan sikit yer kepala.

Sesi posing bermula dengan semua yang gila kamera... Rasanya kenal kot saya nie yang mana satu.

The Engineer Lady

Lepas hujan nie

Chocolate Moist Cake cuppies and Red Velvet

Apam Polka Dot again.

Tartlet


Dessert Rack

Kek lapis , biskut raya , kurma and aprikot also Krim Karamel

Rainbow Cake , cream puff , bauhulu

Cheesecake and Mineral water

Colorful Cake

View from side .Abaikan perut tue .Heee...

Secara keseluruhannnaya saya amat berpuas hati sebab kami juga ada sesi karaoke tapi lagu raya sahaja.Ok we have a lots of fun.Till then... take care kesayangan semua..

Comments

Popular Posts