Simple Egg Salad a.k.a Salad Telur

Hello Kesayangan,



Hari ini nak berkongsi obsesi suami saya sekarang. Simple Egg Salad. Bahan nya sangat senang dalam 5 minit minus time masak telur boleh siap.En suami saya beritahu dia hanya pernah makan sekalu jer egg salad nie. Kat mana dah lupa. So saya cuba ingatkan balik apa resepi. Nak sedap boleh tambah bawang kuning.Tapi En Suami saya tak suka atau pun timun ikut kreativiti . Saya suka guna iceberg lettuce sebab lebih crunchy.Saya guna green coral dalam nie atau pun salad kampung. Cuba lah anti bagi komen dekat saya yer.

Salad Telur Mudah

  • 2 kelopak Green Coral @ Salad Kampung
  • 2 biji telur 
  • 2 biji tomato
  • 3 sudu cili sos
  • 2 sudu tomato sos
Atur alad atas pinggan hidangan. Rebus telur dan hiris menjadi kepingan. Tomato di hiris. Atur semua atas pinggan dan taburkan sos cili dan sos tomato. Sedia untuk dimakan.




Comments

Popular Posts