Selamat Pagi Cinta.........


Holla peeps,

Salam kepagian... Pagi ini bersiaran dari meje opis. Sesungguhnya memang buat masa nie tiada kesempatan untk meng hapdate kan diri di rumah. sampai rumah jer ada jer mende nak kena buat . Nak basuh baju nak siapkan makanan. Nak tolong MIL berkemas dan the lists go down. So far alhamdulillah saya dah boleh biasakan diri dengan rutin yang baru di perkenalkan dalam hidup setelah 30 tahun mempunyai rutin yg hampir sama. Terima kasih jugak untuk suami tercinta yang sangat memahami diri ku dan kepenatan ku meguruskan rumah tangga. Walau nampak macam sikit tapi tahap kepenatan memang cukup menguji keimanan.

Perjalanan pagi saya sekarang dimulakan pada jam 6 pagi keluar rumah jam 6.50 pagi dan saya akan sampai seawal 7.45 pagi di lobby pejabat. Sementara menunggu time kerja jam 8.30 pagi haruslah saya belek dulu blog kesayangan nie. Ok itu rutin saya setiap pagi sekarang. Selamat Pagi Cinta kerana cinta kepada Yang Esa dan cinta pada keluarga.

Rasa nak citer kat sini mamcam malu tapi nak share jugak la. Minggu-minggu awal perkahwinan saya nie saya home sick. Yes home sick dekat mama saya di Penang. Betul before this sama jer duduk jauh tapi x home sick pulak yer ??..Bila berkahwin nie agak sikit berbeza perasaan yang datang dalam diri. Rindu sangat dekat mama saya. Rasa macam nak balik Penang sekarang jugak. Kalau tanya saya kenapa. Saya tak mampu nak jawab sebab itu adalah unexplained feeling yang saya terpaksa lalui  beberapa waktu ini.

Saya ada beberapa projek terbaru terutamanya untuk wardrobe. Setelah usia mencecah 30 tahun saya rasa its time for me to do some make over. I will wear what is best and look good on me not all those sexy baju terdedah dada. Hahahahah no worries stylo tetap stylo ok. Petang nie saya nak ke tailor suami saya utk tempah baju kerje sebagai permulaan. Kerana sekarang nie baju kerja saya ikut sempat jer mana nak pakai kan.

Ok sayang... nanti kita jumpa lagi ..Take Care.

XOXOXO


Comments

Popular Posts