Misc Preparation

Salam Peeps,


Maaf kerana membisu seketika. Masa tak memberi kan saya waktu untuk berehat. Semala saya buat Day trip balik Penang untuk fitting baju.Marathon nya... Seawal 5.30 pagi dah bergerak dan berjaya sampi semula ke KL pada jam 2.30 pagi. Tidur bangun 6 am bergegas ke pejabat dan saya sangat mengantuk sekrang ini. Lebih disaster saya ada meeting after lunch.

Petang nie selepas balik kerja saya perlu ke KLCC untuk redeem voucher Groupon saya FOX Cufflinks untuk En Tunang saya. Esok pagi perlu ke bank dan JPJ untuk selesai beberapa perkara berkenaan pembatalan Grant kereta. Selepas itu tengah hari saya pula akan disambung dengan sesi facial dan spa seterusnya waxing( nie pun sama nak redeem forn Groupon Vocher).Hopefully sesi petang esok membolehkan saya berehat sebentar sementara keesokkan ahrinya saya dah mula sibuk untuk kemas baju dan barang2 yang perlu di hantar ke rumah Future MIL.

Untuk fitting baju saya perkara yang paling merisaukan adalah En. Tunang saya. Kalau baju dia x siap akan ada masalah sebabnya jauh untuk dia travel here and there .Alhamdulillah baju En Tunang dah lepas piawaian. Dia sangta berpuas hati. Macam-macam gaya dan pose dah try . As for myself baju nikah saya dah ok.Cuma perlu kecilkan sikit. Baju sanding kain jer yang siap... Baju belum lagi. Itu tak menjadi kerisauan saya kerana saya ada sesi fitting utk hari Ahad nanti. Final fitting. WP saya dijangka akan pergi kerumah pada hari Isnin untuk mereka susun atur bilik saya dan pelamin. Rabu barang-barang untuk pelamin akan tiba.Alhamdulillah semoga semuanya dipermudahkan.

Bunga segar untuk hantaran pun dah diselesaikan.Cuma menanti jawapan dari pihak mereka confirmation date untuk collect bunga di lokasi sepatutnya.Berkenann gift dan bunga telur adalagi yang masih belum siap. By Saturday saya balik ke Penang insyaallah semuanya akan diselesaikan. Iternari majlis masih dlm perbincangan.

Doakan majlis saya berjalan dengan lancar.




Comments

Popular Posts