Groupon CSR memang Terbaik




Salam readers,

Seperti yang semua tahu saya memang suka guna Groupon Voucher dan pernah satu ketika saya sangat addicted to this thing. Dari persiapan perkahwinan sampai ke penjagaan diri hingga ke makan minum semua sayapernah beli dari Groupon. Setakat ini saya belum pernah ada masalah .Dari segi pembayaran mahupun dari segi redemption.
Nak di jadikan cerita ada offer Groupon Voucher untuk Tony Romas Bountiful Ribs. Waaahhhh sapaer tak nak kan RM29.90 (knowing me and my fiancĂ© yang suka makan sure nak grab punya) Nak dijadikan cerita semalam nasib saya tak begitu bernasib baik. Tengah syok nak buat transaction tue tiba-tiba line internet lembab or lost connection .Alamak … tiba-tiba keluar window re-load later.
Bila check dekat Maybank2u. Itu Payi88 sudah deducted I punya duit. Alamak…. Camno nie… dan berderet-deret la email dari Groupon masuk ke dalam inbox saya menyatakan “ Not succesfull”. So saya call untuk kali pertama . Customer service tue cakap
“ Cik tunggu dalam masa 2 jam . Tengok sama ada vocher dah updated ker belum”
Selepas 2 jam... saya call balik dan masalah belum selesai. CSO cakap email to Groupon Support berama-sama dengan bukti pembayaran dari Maybank2u. Ok rakyat jelata sekalian sila simpan payment slip apa-apa pun yang anda buat melalui transaksi Internet. Untuk rujukan di kemudian hari. Macam kes saya yang ini lah. Dokumen lengkap dan pertanyaan di email pada jam 10 malam.
Tepat jam 11 mlm .. Email saya dah di reply dan masalah saya telah diselesaikan dengan Groupon refund back my money in term of My Credit Groupon. So saya dah boleh beli balik offer Tony Romas .Happy tak saya?? Mesti la saya hapyyyyy dapat makan lagi… Heeee
So saya attached kan email yang Groupon sent siap reason lagi.



Thanks Groupon. Sangat effisyen.

Loves. XOXOXO




Comments

norinaomar said…
dear,boleh tahu tak nombor telefon customer service groupon?saya ada problem jugak ni.
Emel kat saya kalau boleh ASAP ye

norina

chickenwing_08@yahoo.com

Popular Posts