Take out box

Holla peeps , 

Salam jumaat hari nie saya nak share hasil tangkapan saya masa saya cuti end year dulu. Ok lets check it out .Saya telah melawat ker  Public Packaging, Prai untuk mendapatkan Take out Box a.k.a Noodle Box. Take out box ini akan digunakan untuk mengisi gift untuk VIP saya nanti.Alhamdulilla .. ngam ngam saja masuk dalam kotak tue. Kalau tak saya pening mana nak cari pengganti kotak tue.

Public Packaging nie ada dekat Prai , Pulau Pinag . Untuk B2B yang ada dekat Penang boleh direct pergi ke sana. The staff sangat helpful. Boleh call untuk tempahan terus sebelum datang atau pun terjah jer macam saya heee.. Sebabnya saya tak tahu dan tak boleh agak my gift tue muat tak masuk dalam kotak. Sampai sana saya terus minta staff PPH untuk check size. 



At first saya nak order untuk 300 pcs which is RM0.70 /pcs. Dalam satu cartoon ada 400 pcs noodle box nie. Bila tanya harga dia cakap ambil satu cartoon akan jatuh RM0.60/pcs. Ikut perkiraan budget saya masih mampu memilik semua noodle box for RM 0.60 /pcs.Akhirnya 400 pcs or 1 cartoon take out box berjaya dimiliki. 

Tips: Beli banyak lagi murah dan jangan segan bertanya .



Actually ada banyak pilihan box dan  bag yang ada kat sana pilih sahaja . Boleh pilih untuk keperluan masing-masing.
Hope ini dapat membantu Ok check alamat dan no contact di bawah :

PUBLIC PACKAGES ASIA SDN BHD
Plot 60, Prai Industrial Estate, Phase 4 
13600, Prai, Penang, Malaysia 
Tel: 604 - 5070275 Fax: 604 - 5070354 
Email: solutions@pph.com.my

Jalan nak ke sana sangat senang. Ok kalau dar KL or dari Penang masuk highway keluar ikut Auto City . Terus sampai jumpa traffice light dekat simpang 3. Traffic light pusing kanan dan terus jer jalan tue sampai jumpa terowong sebelah kiri . Masuk kiri dan terus lepas terowong pusing kiri dan terus lagi sampai jumpa PPH sebelah kanan. Kilang warna hijau, Kalau nak tahu anda di jalan yang benar atau tidak pastikan highway utara selatan disebelah kiri anda. Kalau nak senang call jer terus kilang. Heee..

See ya'

Comments

Popular Posts