Dah boleh kahwin dah..

Salam peeps ,
Hiasan semata-mata


Holla.. Yeayyyyyy dah boleh kahwin dah ( * gatal kan bunyi nya .. ish.. ish.. ish... Fiza dah gedik nak menikah ) . Ok that line is not for me . Its for my Cik El. Sabtu dan Ahad lepas dia telah berjaya menghadirkan diri untuk kursus kahwin di Kuang, Selangor. Hehehehehhe...

Kenapa dia ajer.. sebabnya saya dah join kursus kahwin masa belajar kat BMI dulu...Heee advanced kan??? Hahahaha panjang ceritanya make it short i'm done. As for Cik El i dia dah amik course specific in Family Syariah Law.. Heheheh budak Law la katakan. Tapi bila nak kahwin nie like it or not he still need to attend the course by Jabtan Agama Islam. Dengan jayanya da telah berkaya menghadirkan diri untuk kursus pada hari Sabtu dan Ahad.

So... the best part of this story is.... even i dah amik kursus kahwin Cik El dengan tidak puas hatinya menyuruh saya pergi jugak kursus lagi sekali dengan alasan yang susah saya nak tolak iaitu SUKATAN PELJARAN dulu dan sekrang berbeza.. adey.. camno nie serta dengan justification yang mengatakan saya perlu menyediakan diri dengan ilmu kat kursus. Borang akan tetap di submit sebab dah ada sijil kan.

Dengan bersungguhnya Cik El nak suruh saya pergi jugak dia akan bayrkan dan uruskan semuanya. Tingal saya nak kena pergi jer...Apa boleh buat layankan jer. Tak rugi pun kalau pergi kan?

B2B out there sila ingatkan pasangan anda untuk attend Kursus kahwin sebab ianya sangattttttttttttttttttttttttttttttttttttttttt penting,

Comments

Rohani Hashim said…
yeay...dah bleh kawin ;)

Popular Posts