Wedding Invitation-Lupa La nak buat..

Holla,

Salam semua ,, semoga berada dalam kesihatan yang baik hendaknya. Dalam kekalutan saya dengan macam-macam hal nak buat tue nak buat nie saya baru saya perasa dat day yang saya termiss sesuatu yang amat penting.

KAD UNDANGAN!!!!!! mati la mati la.. terlupa pulak nasib baik baru perasan bulan December kalau perasan bulan February tak ke naya namanya tue. Ok kacau lagi boleh plak budget kad undangan tak masuk dalam budget . Macam mana hang buat budget nie piza. Kepala pening runsing dok pikiaq sudah mana nak cari budget kad plak nie. Ok tenang2 jangan kalut bak kata orang Penang. Insyallah everything will be fine. Macam biasa berlagak cool walaupun gelora hati di dalam tuhan jer yang tahu.

So perancangan saya untuk kad kahwin saya ialah kad yang simple but exclusive. Biasa Fiza & Exclusive tak boleh nak dipisahkan. Tapi budget . Hahahahhaha. Sebenarnya saya nak sikit kelainan dari orang lain x yah serabut perut tgk kad yang macam2 padahal mesej yang nak disampaikan sama sahaja. Nak jemput orang datang kenduri.

Dalam kelam kabut saya dapatkan advice daripada kawan baik saya. Dia cadangkan saya pergi ker Jalan Pudu @Jalan Brunei . Kawasan tue memang banyak kedai printing. Pilih sahaja mana satu nak. Harga pulak lebih competitive dan murah sebabnya mereka adalah manufacture bukan style sub sana dan sub sini. Finally saya berjaya close deal dengan satu kedai nie. Details will be revealed here later.

Plus saya ada survey dekat Plaza Alam Sentral untuk kad undangan saya. Humanghaiii... mahai nya 3 kali ganda dari apa yang saya dapat dari Jalan Pudu. Ok ini kisahnya .
Mereka sub untuk printr stamping tempat lain , buat plate tempat lain so kosnya kita yang tanggung. Umpama macam diorg nie runner untuk kita. Ok la standard la berniaga mcm tue gaya rupanya. Tapi yang buat saya menyirap darah macam air siriap naik ke straw ialah .....

Alasan macam-macam. Belum qoute harga lagi mulut dah menceceh bermacam-macam benda yang tue lah yang nie lah. OK i customer yer.. Apa yang i nak qoute saja lah kenapa dengan mulut pun nak berbunyi jugak..Last2 citer punya citer PANG !!!!! harga dia bagi 3 KALI GANDA.. Ok thank you bye bye. As easy as that. Saya tak banyak cakap saya bukan customer yang cerewet. Cuma saya tak tahan kerenah peniaga yang macam nie.Hm... dugaan saya untuk kali ini... Cool cat cool cat..

Antara pilihan design yang menjadi pilihan saya seperti di bawah. Thanks to Pak Cik Google kerana merealisasikan impian saya . Credit  to Google







Till the nanti contact no and all akan di pamirkan dalam next entry.


Comments

Popular Posts