Wednesday, November 23, 2011

Serabut pening dan pening

Dear My Beloved Blog,

Dah lama tak menulis tak bercerita .Banyak benda yg nak diceritakan tapi tiada apa-apa yang hendak di ceritakan.
Terlalu banyak perkara yang nak difikirkan tapi dah penat berfikir. Mungkin dah tiba saat ujian dan dugaan untuk insan kerdil tapi besar Fiza Amran. Hahhahaha sempat lagi buat lawak bodoh.
Kalau di tanya saya apa yang saya fikirkan saya sendiri tiada jawapan. Tapi yang pasti saya sangat pening kepala bila memikirkannya. Mampukah aku nak menghadapi semua ini. Mana nak cari kekuatan.Yang pasti serabut sangat.Usah mengeluh...
Kerana apa yang berlaku hari ini adalah kesilapan kita masa lalu. Apa yang pasti ketika ini hanya saya mampu berdoa untuk ditentukan dan di temukan jalan yang sebaiknya untuk saya.. Dunia macam kelam. Hati dah x mampu nak berkata apa. Jiwa dah tak setenang air.
Yang pasti saya akan terus positif. Doakan saya kuat menghadapi ujian.kali ini doakan saya mampu tersenyum walau hati ku mendung.Permudahkan jalan ku perjalanan ku.Mudahkan perjalanan majlis perkahwinan ku. Cukup kan lah segala keperluan perkahwinan ku.

I'm strong I'm great i'm positive.

Loves

1 comment:

Madly Mad said...

jgn pening2, nnti jatuh sakit tau :)
anyhow, B2B Pahang dekat sini.
i follow belog ni okey!!