Kasut Pemangkin

Holla Peeps ,

Kasut nie mungkin nampak biasa sahaja untuk sesetengah orang, Tapi pada saya amat besar maknanya.Kasut nie sesuai untuk sapa yang nak exercise jalan kaki dari parking kereta ke office. As for me park tempat lain offcie building lain jalan kaki baru sampai. 

Kenapa saya beli kasut nie?

Disebabkan keadaan kerja yang tak menetu adalah amat membutakan saya sibuk dan kerja tak menetu seterusnya menyebabkan saya takkan sempat utk ber excercise secara rutin .Maka saya  pilih untuk exercise dengan brisk walking dan juga naik tangga setiap pagi.

*Nak tahu pasal aktiviti kesihatan dan diet saya ? Click Sini

So dengan itu secara tak lansung saya boleh exercise even x sempat g aerobic.. 

So nie kasut murah jer..



North Star -RM 49 

Comel kan lining dia. Yang penting sangat selesa boleh jalan laju2 dan boleh naik tangga.Takkan ler nak naik tangga pakai heels kan?? Lenguh makkkk... Dah kurus boleh la pakai heel nak naik tangga sepuluh tingkat pun. Hahahaahaha.

Yang penting ini adalah pemangkin saya untuk kurus . Saya ada critical time 6 bulan dari sekarang untuk transformasi diri ku. sebelum hari nikah.

Ok peeps, wish me luck .

Muahhhhhhhhhhh

Comments

Popular Posts