Orange And Fuchsia WeddingTheme

Holla peeps , 

Yeayyyyyyyyy, rasanya saya dah jumpa apa yang saya nak.. believe it or not dah 6 month bertunang saya hanya jumpa wedding theme nie . Rasanya memang nak proceed with this color. Saya seorang yang suka kan LOUD AND BRIGHT colours.  

ORANGE & FUCHSIA

Nampak loud tapi ada " sesuatu " antara kelembutan dan ketegasan.
Warna loud seperti ini biasnya menjadi pilihan untuk tema medeteranian. Yang pasti saya sudah jatuh cinta lagi dengan warna sebegini. Merujuk kepada gobok buruk ku. Memang warna sebegini membuatkan saya lebih berseri. Maklumlah di kategorikan sebagai kulit "panas". Warna memainkan peranan yang sangat penting. 

Thanks to Pakcik Google kerana menghadiahkan contoh dan warna di bawah sebagai idea untuk majlis BESAR saya nanti. Enjoy the vibrant , bright and loud colors from  Ms Orange and Mr Fuchsia.Tak sabar rasanya untuk memulakan project2 dengan warna keceriaan ini. 

Semoga majlis saya berjalan dengan lancar dan tetamu yang hadir serta ahli keluarga berada dalam keceriaan dek panahan warna ini.
























P/S : mengharapkan saya tidak berubah hati untuk warna lain.

Comments

cantiknyer warna2 tu... suka akak tgk.. semoga berseri majlis tu nnt yer...
memang cantik this colour....
anies pun pakai colour nie waktu my wedding...
hantaran side anies guna warna nie...dkt my blog ada pic hantaran 2..
salam fiza..cantik kaler tu!.mesti fiza makin berseri nanti..jgn lupa jemput k.atie tau:D
Liya said…
Fizaaa~~~serius cantekkkkkk sgt kaler tuuuuu.

Popular Posts