Ginger Juice Honey

salam uolssss,

Misss u .. rindu bangat pada kamu... wahh dh berhabuk la blog nie.. Maaf saya sangat sibuk skrang .Macam-macam perlu di siapkan dlm.masa yg sangat singkat.
Saya nak share sesuatu with all my beloved readers.. Ginger Juice Honey.. accidentally saya telah berjalan-jalan masa Deepavali lepas.. nak dijadikan cerita kawan saya nak beli burts bees lip balm dekat Subang Parade.. Tengah syok memilih saya merayau sebelah kaunter dan terjumpa la benda alah nie..

Since i'm well known dengan badan yang banyak angin.. *sebab tue gemuk kot.. * hahahahaah dia beri saya cuba juice ginger honey .. Trust me ... within 15 minit saya dah rasa perut saya whirpool.. rasa nak terkentut dan semuanya ada.. wahhh sgt effisien kan benda nie.. so saya beranikan diri utk beli 3 botol sekali beb...

Until today dah nak masuk 6 hari saya minum ginger juice honey nie dan alhamdulillah sistem penghadaman semakin baik angin dalam badan pun dah kurang. Badan rasa sangat segar dan bertenaga xde dah malas-malas nak bergerak.so far so good. Actually , bahan utama juice ini ialah halia bara dan madu. Masa minum nie memang la terasa kepanasan halia nya.Dah nama pun halia bara kan... Ok sila google utk khasiat halia bara.Amat di syorkan kepada sesiapa yang banyak angin.

Harga sebotol RM25.90

Comments

Rohani Hashim said…
nanti dah cuba bagitahu yer mcm mana ok ke tak...
Rohani Hashim said…
fiza, selamat hari raya aidiladha...

Popular Posts