Big Bad Wolf warehouse sale books & Nilai 3

as salam,
Kami memulakan perjalanan dengan bersarapan di padang jawa.Bonda nak makan nasi ambeng .Seterusnya kami ke Nilai dan ke MAEPS...
actually no plan nak dtg sini. Hanya nampak hany updated on her blog and her catch on her books.Hari nie kami ke nilai.Bonda dtg Shah Alam untuk ber shopping di nilai.Nak beli apa yang patut katanya.Dekat nilai kami hanya memborong beberapa perkakasan untuk wedding.No mood pun bila bonda bonda reject warna pilihan saya iaitu orange . huhuhuhu macam tok sami katanya. Hmmmmm.. sedey that color really suit me. Tapi biasa la orang tua mesti tak nak punya warna yang bright mcm tue. So keputusan tunggu la macam mana ...Malas nak fikir lagi.
Balik dari nilai kami singgah di Serdang untuk ke MAEPS.Konon nya nak tengok buku.Tapi akhirnya beli.la jugak 4 buah novel. Nasib baik tengah bulan kalau tak mahu byk jugak hasil borongan buku.Siapa cakap orang Malaysia tak suka membaca buku.Parking penuh ok... dan sekarang saya tengah.menunggu bonda dan adik keluar dari hall.. Nampaknya orang semakin ramai dan saya semakin.pening tengok orang.
Next year dah pasti saya akan prepare kan duit dan diri dan fasiliti. This is my first time here. So saya tak tahu rupanya nak kena bawak troli baru boleh borang banyak2.

Till then ..
Take care.

Comments

Rohani Hashim said…
wohoooo daku nampak bakul bakul...seronok kannn...mesti tgh excited ni kan.
Fiza Amran said…
hahhahaa... bakul tue bonda suruh amik gambar... sample katanya... hahahahha sajer jer..
wxcited.... mesti ada punya.. hahaha tipu la lan hany.
hany thanks a lot on ur review worth buying sgt... cuma x sangka plak nk ke sangat tadi.

Popular Posts