Lokasi Pre-Wedding pilihan anda?

Salam Peeps,
Mood kat opis skrang nie lain macam. Lain sangat sebab malassssssssssssssss…. Hahaaaaha
Ok seperti yang kita tahu sekrang nie B2B mesti ada  (kalau nak)  pre-wedding. Bermacam-macam tempat jadi pilihan sungai , hutan , bukit , laut , taman , rumah lama, Bandar klasik dan sebagainya. Pilih lah ikut suka mana nak . Selalunya pre-wedding location mengikut tema setiap pasangan.

Macam-macam gaya , macam –macam jenis tempat ada.Construction nya area pun ada.. Mana tahu nak mengabdikan kenangan berjumpa bakal isteri atau pun tempat kerja yang menemukan jodoh..Jom tengok tempat -tempat yang saya randomly pick. Kalau ada cadangan tempat lain yang menarik boleh tinggalkan di ruang komen.

Sekali tengok saya pasti semua dah tahu kat mana tempat di bawah.. Sedikit editing membuatkan tempat nie sangat sweet untuk pre-wedding.

UPM Serdang

*Credit to the owner

Yang seterusnya pasti anda tahu jugak dengan papan tanda Eye On Malaysia mana lagi kalau bukan 

Melaka Bandaraya Bersejarah

* Credit to the owner
Tempat yang sangat klasik dan vintage. Tema 60 an ker tema Kolonial ker sangat sesuai untuk tempat nie. Banyak lagi tempat menarik yang ada di sini.

Next 
'
'
'
'
Pantai nie dekat dengan perkampungan nelayan. Nak tahu lebih lanjut berkenaan tempat nie sila ke sini

Pantai Kerachut , Penang 


Dan juga 

Wetland , Putrajaya

Cantik kan view kat sini .

Ini adalah cadangan . Kalau anda lebih kreatif... Vespa lama pun nampak cantik. Belakng rumah ada reban ayam pun cantik.. Apa pun gunakan imaginasi anda dan juga OP yang best tooo...


Comments

qyla said…
Me choose kebun bunga as we never date at the place before..haha

Popular Posts