My E-day Dress Saat -saat genting !!!

Salam ,

Saya menulis dalam scheduled entry.. Sebabnya .. saya x nak shout out sehingga semuanya selesai. Waktu ini adalah waktu yang paling stress dalam hidup saya . Where saya ada hanya 2 minggu untuk persiapan E-day saya tapi waktu ini saya masih belum berjumpa perkara paling penting. Iaitu my DRESS..

Ingat x entry nie  Tips baju tunang

Kesudahannya kawan saya call.
" Fiza baju yang ko nak tue x de. Orang sebelum nie x nak bagi. "
"Haaa.. ye ke?
" Aku ada baju atas lace bawah chiffon kembang-kembang.Kalau nak aku simpan. Baju dia macam dlm majalah pengantin MAc 2011 page sekian.. sekian.."
" Hmmm x pa nanti aku fikir dulu "

Hmmm. pengsan korang kita x de baju nie... Huhuhuhu apa nak buat. 
Setelah beberapa perbincangan dan comparison maka keputusan di ambil Teruskan sahaja niat nak buat baju guna kain chiffon. Sebabnya dah sebut dimulut dan juga hati sebab tue la kot byk sgt dugaan nak pilih baju nie.Call tailor kita and cakap.Kita nak teruskan dengan baju tue tapi kali nie no more dress seperti sebelum nie. Just nak baju kurung moden macam biasa jer...Yang lain-lain serahkan pada yang pakar. 

Perbincangan dengan tailor pun selesai.Yang pasti no baju from masjid india ok.. For me tooo ordinary. Sebabnya budak indon kilang pun pakai g annual dinner. Camno tue?? I love something different here.
Alhamdulillah skrang nie tinggal nak tunggu baju siap ajer...
Nanti dah siap saya share yer..



Comments

Rohani Hashim said…
isshhh mencabar betol laaa fiza kan...xpe xpe ada hikmahnya InsyaALLAH ameen...
Fiza Amran said…
thanks hany.. betul2.. alhamdulillah semuanya dah selesai

Popular Posts