Mini Pelamin Platform Part 1

Salam keceriaan,

Mini pelamin asalnya x de dalam perancangan just nak buat tempat duduk2 jer.. Sebab x nak masuk dalam billik. Tapi bila ada beberapa perbincangan dengan kedua-dua belah pihak maka jadinya buat lah satu pelamin yang simple and nice yang mengikut kehendak saya.

Mama sanggup suruh anak angkat Indon dia buat platform ok!. Sebabnya rumah baru renovate banyak kayu terpakai. Dari membazir makan anai-anai baik buat sumthing. Saya siap pesan nak buat biar kukuh risau plak karang tengah control ayu tetiba patah la pulak pelamin tue..Dah buat dah siap besor gedabak la pulak.. aiiiii kena marah ler dgn mem...

Lepas nie kasi adjust . Apa pun we wait and c nanti apa akan jadi lepas nie.

Mula -mula saya borong bunga dari KK home dekor . Roses sebatang rm2.Borong 50 batang. Vase dah beli dulu dulu dah lama..

Akhirnya pelamin saya jadi yang mcm kat bawah nie... dr bunga plastik dh jadi bunga fresh...


Gambar di capture dari jarak jauh guna kamera sendiri maka kualiti nya agak kurang. Bunga yang atas tue adik saya tolong gubahkan.. Kiri dan kanan bunga saya yang kerjakan... Yang penting kreatippp....... OK jangan malu mencuba.



Comments

honeylily said…
beb, next time kalau nak mintak tolong ape2 pasal ur wedding, juz tell me k...i love wedding!! hehe,i punya pelamin masa majlis bertandang pun buat sendiri, my husband yang buat platform, i wat deco..after kawen, kain jadi langsir kat umah..
drop by http://www.littleangelcardeco.blogspot.com/
Fiza Amran said…
waahhhhhh.. really at least i dh ada source.. thanks lovely

Popular Posts