Mini Pelamin Bunga Part 2

Harap maaf memang seminggu dua ini blog saya akan busy dengan cerita E-day saya. Dari preparation sampai la majlis.

Kali nie citer Mini Pelamin saya.

Asal asal nya saya beli artifical flower dari KK Home Decor jer.RM 2 Sebatang . Dah beli 50 batang. Heheheh plannya nak letak dalam vase kiri kanan sudehhhh..budget la katakan. Bila tengok platform dah gedabak aiyaaaa... apa mau bikin.. Maka saya memberanikan diri untuk  survey2 harga fresh flower kot2 lagi berbaloi baloi kan..

Serach B2B lain nya blog terjumpa Liana nya blog. Yang bestnya dia boleh hantar ke check point terdekat dgn our place. Jeng jeng jeng .. Setelah deal dgn Liana maka order pun kompom. Oh maafkan saya.. Saya seorang yang amat impulsive dalam pembelian saya kadang-kadang. Ada beberapa vendor lain yang saya tanya qoutation tapi tak respon.

Owh lupa sebenarnya saya beli fresh flower untuk sireh junjung , hand bouquet saya. dan balance nyaaaaaaaaa............. yesss of course my pelaminan. so kira roughly  total fresh flower RM53 + RM25 (tambang bunga naik bas) heheeh. 4 dozens roses dan 1 budle (20 tangkai ) spray carnation.Berbaloi x?

Bunga segar tahan seminggu  kata Liana. Majlis saya hari Sabtu dan saya minta buat penghantaran hari khamis sebabnya hari Khamis hari saya round satu Penang nak collect hantaran yang ditempah.Kalau sapa berminat boleh contact Liana.

Penghantaran mereka menyediakn check point tertentu untuk mereka yang beli bunga berkoyan-koyan penghantaran melalui lori.Kalau macam saya nie penghantaran naik bas disebakan saya beli hanya 5 dozen.

Sebabnya dkt Penang fresh flower ada tapi agak mahal mungkin disebabkan kos penghantaran So saya decide utk beli terus dari Supplier dari Cameron. Maybe hari kahwin nanti boleh consider untuk buy for pelamin nikah saya.

Apa pun survey for the best price.


Comments

ztie said…
alamak.. sirih junjung.. macam benda tu jer lupa ni.... adeh.... hantar kat kch ada tak bunga tu ? hehehe
Fiza Amran said…
heheh kalau nak kita boleh htrkan.. byk kat sini

Popular Posts