Foundation Naturactor vs Kroylan

Salam sayang ,

Nie haa nak cerita pasal apa foundation yang paling cantik untuk pakai. Sekarang nie yang paling in dah semestinya Kryolan dan Naturactor dan x lupa juga MAC.Apa perbezaan demer2 nie?

Kryolan - Memang dari dulu dan azali digunakan. Water proof plus memang tutup abis segala flaw yang ada kat muka. cumanya tekstrur creamy nya membuatkan ianya tebal. Tapi kalau pakai nine sah muka jadi licin berseri umpama tampal simen dan lepas tue dah boleh buta muka jadi art kanvas.


Naturactor - Nie brand dari Jepun or Korea tak salah. Lebih kurang kroylan jugak sebabnya  teksturnya pun cream yang bezanya Naturator nie kurang berminya dan berkilat.. Flawless make up gitu.




MAC - nie pun bagus make up pun cantik.. xberapa berpengalaman guna MAC tapi setakat yang saya tengok semuanya OK sebabnya after make up dia da mineral spray something yang boleh buatkan make up stay dan cantik ...

Apa pun ikut pilihan hati. Saya bercadang nak pilih Naturactor ... Nak trngok hasilnya tungguuuuuuuuu.........

Comments

hazelnad said…
satu lagi foundation yg best is Gorgio Armani (based on intenet review). very light but gives full coverage. but unfotunately GA dh discontinued from Malaysia.
Fiza Amran said…
ala awat yg habis.... huhuhu nak try jugak .. ada yg kirim from oversea nie..

Popular Posts