Skypark Subang

Salam Pagi Minggu ,

Tepat 7.45 pagi hari nie penerbangan Fireflyz , PNG -SBZ Selamat tiba di Skypark Subang.Sambil -sambil menunggu partner yang satu sampai saya browsing kawasan nie. Dah lama x depart or arrival dari sini sejak 2 tahun lepas.Banyak perubahan dah berlaku. Tempat nya yang lebih inviting dan lebih fresh serta penih ciri-ciri kemodenan.Banyak restoran ada di sini dari semurah-murah makanan sehinggalah semahal2 makanan.

Dari Startbuck , Big Apple , 1901. MCD, Noodles , O Brien ( ini kalau x salah saya) , Butlers dan kedai mamak roti canai pun ada.Sekarang nie saya bersiara dari Starbuck.... Hmmmmm.... why saya pilih yang ini. Pertama nya sebab they provide WiFi without password , Keduanya , I am a coffee lover.. so this is the best place to enjoy my coffee , chilling and de-stressed. Sebab sebenarnya penantian itu satu penyeksaan. Anda setuju dengan saya .. Tinggalkan ur sincere komen di bawah yer..

Pilihan pagi ini. Starbuck offer Creme Brulee Machiato . Buy 1 free 1. Apa lagi dengan segera saya mengorder satu dan satu lagi untuk partner yang bakal sampai.

Di sini ada satu pengumuman.Selalu nya saya join Giveaways blogger lain.Kali nie saya pulak nak menganjurkan my own Giveaways. Apa hadiah nya ?? Tungggggguuuuuuuuu...... akan di umumkan pada entry yang akan datang.Bergantung kepada kelapangan masa saya..

Anyway harap maaf pada semua yang blogwalking di sini.. Insyallah pasti saya akan membuat kunjung balas bila ada kelapangan . Maklumlah  November dan Disember bulan orang berkahwin banyak masa lebih diluangkan kat luar.

Banyak jugak resepi yang nak dikongsikan disini , tempat makan menraik.. Janji saya bila semua nya kembali kepada asal.. Semua entry akan pasti ada.
Credit to Pakcik Google and azahandi.com

Credit to Starbuck Web
Credit to Pakcik google

LIVE.LIFE.ENJOY



Comments

Ummi said…
apa giveawaynya Fiza ? x sabaq nk tau neh ..
Fiza Amran said…
hehehe tunggguuu............

Popular Posts