Emosi dan Kehidupan

Salam Jumaat , 

Hari ini pagi2 Jumaat tiba -tiba saja saya agak beremosi .. Kenapa , mengapa x pasti ..terkenang , teringat kawan-kawan lama  dr zaman bersekolah , universiti dan bekerja.. tiba-tiba kerinduan melanda pada semua. kenapa yer... maka sms dan email di hantar pada yang boleh.dan pada yang masih sudi nak reply sms dan email saya.. 
Apa pun syukur saya masih mempunyai rakan dan sahabat. Kekuatan mental juga diuji tika ini.. banyak perkara nak diuruskan pada waktu yang sangat singkat dan banyak perkara untuk difikirkan dalam masa yg singkat .
Alhamdulillah , saya terima dengan redha. 
Kerinduan pada kawan-kawan .. teringat having good time with all friends.. time2 gila , time2 sedih... lumrah manusia kan kerinduan  nie pasti datang .. kerinduan pada yang maha Esa yang pasti.

Ntah kenapa entry nie nak keluar hari nie. 

Tapi apa pun no pain no gain.. tanpa ujian sebegini tiada pengalaman  tiada adventure hidup ini.. Buka kan hati buka kan minda supaya apa yang berlaku  memberi faedah dan pengajaran sebaik nya. Kita di uji untuk memastikan kita fokus dengan matlamat hidup ini.Supaya kita lebih bermotivasi dan lebih  positif dalam hidup.
Move On to new chapter atau berhijrah ke arah kebaikan dan kemajuan diri. 

All to best me and all the best to all.Semoga setiap hari adalah hari yang terindah dan teristimewa untk semua.

"Life to is expect unexpected "


Comments

Lee said…
Hi Pearin Scarf, I was at Anymz's place noticed your callsign and busybody over.
Noticed you an Engineer. Outstanding!
I'm always impressed with ladies being Engineers.

As for me? I'm only Near Engine, ha ha.
Have a nice day and keep a song in your heart, Lee.

Popular Posts