Baju Lip LAp .. Spider Web


Salam Ceria ,

Selamat Tengah hari.. Misi berpuasa di teruskan untuk hari ke 2.. Chaiyok... chaiyok.... dengan berpuasa sahaja saya dapat curb my appetite untuk makan dan terus makan dan terus makan....

Saya ada sepasang kurung bewarna merah maroon dimana ianya sangat plain jane.. material Thai Silk... Kisah nya before raya lepasa dah last minit dah x sempat nak hantar mana atau sapa2 pun jahit manik... ahaksss.. so masa raya pakai la baju yg plain jane tue.. memang nampak sangat kosong dan sekosong kosongnya ( berapa banyak kosong daaa.....)

Maka kebetulan saya browse FB and terjumpa my otherhalf nya fren yg hobi dia suka jahit manik... She's a lawyer dan suka menjahit manik. dan bermcam-macam pertandingan disertai nya atas minat beliau yg sangat mendalam ke arah manik yg lip lap lip lap... so why not i just ask her to do wonder to my baju.....So setelah beberapa sms .Baju diterbangkan nun jauh ke temerloh dari Shah Alam. Urusan kami hanya berdasarkan sms  lalu persetujuan dicapai.

Khamis lepas , baju yang ditunggu pun sampai ke tangan saya dari  Fariha Bead Work By glamstarz sangat saspens nak buka mengigil tangan .. JOM tengok...






Lihat la baju iteww... x sangka fariha nak buat spider web yang sangat cantik nie..

Berbaloi -baloi rasanya .
Nak hantar lagi la ... hahahahha kalau nak sukat thap kerajinan saya dalam kerja jahit menjahit nie memang gagal la jawab nya sebab tue saya prefer hantar upah orang jer...Fariha nie sangat kreatif biasanya yang saya tengok design dia lain dari yg lain.. banyak berilhamkan alam sekitar dan apa yang dia nampak.. 
Anyway sis .. Thank You very much.

LIVE.LIFE.ENJOY

Comments

Artzlizan said…
wah...cantik...bergemerlap..
hazelnad said…
pehh mmg cun la camni boleh aku tak perasan hari tuh. ni smua pasal kene control cun ms berarak.haihhh..
Ummi said…
chantek! dh x kosong dah ...

p/s: tringat zaman malam mesra dedolu,ada geng sanggop stay-up semata2 nk jait manik --> punya nk glam u ..hehehe.
Rohani Hashim said…
waaaa kagumssss nya hany...mak aihhh kalau hany mesti tak terbuat nih....fuh kagums kagums
nuhaz said…
wah2 lip lap lip lap..cntikla..rajin dia jahit manik ye..i like!! :)
thanx fiza coz suka dgn design ni :)
Fiza Amran said…
prince duyong : thanks u mmg cantik kan

nad: itu la ko .. xnak tgk betul2.. hikhikhik

ummi : betul cantik n miss all those mlm mesra and all

mzhany : me myself pun kagum jugak dgn seni nie

nuhaz:setuju dia memang rajin bertuah mak mertua mana dapat dia

sis fariha : saya menghargai hasil seni org lain..welcome back

Popular Posts