Suprise Baskin Robbins

Salan Keceriaan ,

Al kisah kawan saya Ismah nie memang HANTU Baskin Robbins.. Pegi lah mana2 pun dia tetap akan makan ice cream nan satu nie. Sebelum nie en3 saya cerita makan dekat restoran Vietnam .Lepas pada itu kami pun berlakon konon2 nya yang semua dah nak balik. Tapi saya berjaya kidnap Ismah nie nak bawak round Uptown satu round and stop by the Baskin's 
By the time masuk dalam sana.. kami duduk dekat2 port yang sangat menarik dan Taraaaaaaa.............. Saya dan my other half keluar membawa semangkuk besar ice cream BR pelbagai rasa. semuanya dalam 6 scoop dan berbagai variasi topping. Apa lagi melopong lah Ismah melihat ice cream feverit nya keluar dalam versi yang spesel untuk dia.
Anyway , we all happy for u Ismah. Happy Birthday Dearie.May your life full of happiness.
Ice Cream antaranya ialah Cotton Candy , Strawberry cheese Cake , Quaker Chocolate Chip and etc.

Dalam nie jugak ada pisang dan juga kekacang . Pada seseiapa yang nak diet baik lupakan saja . Heee sebab nya rugi tak try semua nie.

Untuk pengetahuan semua . Mangkuk tue Baskin Robbins x provide .Kitaorg bawak sendiri. Idea nie dapat bila tengok gigantic bowl from Swensen. Haaa... dia x minat swensen dia minat Baskins maka kami pun tukar la isi nya ke ice cream Baskins.

LIVE.LIFE.ENJOY



Comments

Rohani Hashim said…
waaa beshnyer...nyumnyum..sonot nyer....
Chybee said…
fiza, one of my friend ckp baskin robbins xhalal. try cek website dia if ade or email management dia. chybee tak sure sgt but just wanna let u know

Popular Posts