Rumah Masuk Pencuri Lagi...

Gambar Sekadar Hiasan

Salam Lebaran ,
Semua masih dalam mood raya. Sama ler saya pun.. Semalam dalam pukul 4 am saya dikejutkan dengan panggilan jeritan dan kekecohan housemate saya dirumah.. Terkejut seketika apa hal lak nie...Cepat2 naik atas rupanya.. Ada pencuri a.k.a penjahat yang dah masuk dalam rumah.. gila betul la..Masa saya naik atas pencuri tue dah x de.. Dah keluar .. tapi x tahu pulak dari arah mana....
Menurut housemate saya .. lelaki berkenaan dah masuk dalam rumah dan buka pintu bilik master bedroom.. Nak dijadikan cerita budak2 nie x tido lagi..Apa lagi menjerit la diorang dalam keadaan panik diorg telefon polis. Bila polis sampai .. diorang nampak lelaki tue x pakai baju.. pakai jeans sahaja dengan kepala nya diikat seperti mayat.. Huhuuhuh gila la cuak....
Apa kejadahnya pencurik tue masuk rumah orang time ramai orang. Time x de orang kat rumah tue x de la pulak orang kan..Dah ler 2 hari lepas bebudak nie jumpa orang berbogel x belakang rumah.. Apa ke hey nya tue... ish..ish... ish...
Since I  nie yang paling bila polis datang bersoal jawab ..di klasifikasikan sebagai cubaan mencuri.. For me I rasa dia nie ada ilmu yang dia nak guna nie.. Since di attack rumah anak dara kan... Apa sebenarnya yang dia cari kita pun x tahu.. Macam-macam hal la zaman skrang nie, Kalau nak mencuri barang tue lain cerita .. Jangan la di apa-apa kan adik- adik yang ada tue termasuk I jugak la.. 
Doakan lah saya dan housemate selamat malam nie dan malam-malam seterusnya. 
AMIN..

LIVE.LIFE.ENJOY


Comments

amiys said…
flasher kot... huhuhu.. gila seks punya orang... takut la.. hati2 tau...
nuhaz said…
hati-hati dear..make sure slalu ade teman kt umah ye..
Fiza Amran said…
amiys : tq dear... flasher tue x per takut yg main pukau2 nie jer..

nuhaz: thanks for advice.. mmg takut nk duduk sorang2 skrang

Popular Posts