Re- union rakan-rakan St George's Girls School


Salam Lebaran ,
Semalam citerre-union sekolah rendah ..Nie citer sekolah menengah pulak. Masa secondary dulu saya duduk asrama.Nama bilik nya bilik ORKID.Dalam tue ada la 12 orang semua. Teringat zaman tue semua pakai baju pink as uniform .Macam-macam hal jadi pahit manis suka duka selama  5 tahun kami bersma .tak kurang juga yang berpindah ker sekolah berasrama penuh.
Asal nya msg di hantar untuk re-union di rumah saya. Memandangkan rumah ku kali nie mama repair so suasana nya x berapa special.So dengan murah hati nya Noriza menawarkan diri buat kat rumah dia. Alhamdulillah majlis berjlan dengan lancar.So ramai jugak la kawan2 yang datang .Sebenarnya re-union juga turut menanti kan tetamu istimewa kami iaitu Zunnur yang terkena serangan stroke last 3month.Dia amat berhajat nak berjumpa dengan semua. Tapi apakan daya kita hanya merancang tuahn yang menentukan.Kami tak dapat menghubungi Zunnur. Setelah lama berada dia rumah noriza menantikan beliau. Semua pulang dengan perasaan gembira dan hampa.Gembira kerana dapat bertemu dengan kawan-kawan lain tapi hampa keran Zunnur tak muncul hingga akhirnya.
Apa pun thanks a million to noriza jamalludin dengan hidangan yang syukur alhamdulillah kenyang semua.Tapi info terkini menyatakan Zunnur tak dapat hadir awal diseabkan masalah yang tak dijangka.Tapi zunnur tetap hadir untuk menemui Noriza.
Insyallah , tahun depan kita buat lagi yer Zunnur.. Mana tahu kot2 boleh re-union dekat kenduri aku nanti .. AMINNNNN......

Antara geng yang hadir.Sibuk makan ice cream bagai..

Ila bersama anak


Nani bersama anak

Kami bersama
Antara yang hadir



Comments

Popular Posts