Re- union rakan-rakan sekolah rendah

Salam Lebaran ,
Biasanya bila hari raya kesempatan di ambil untuk semua berkumpul terutamanya kawan-kawan sekolah , uni , sekolah menengah , tempat kerja and etc.As for me this time banyak re-union mungkin dah terlalu lama x jumpa.Kelainan re0union sekolah rendah kami biasanya berkumpul di rumah cikgu sekolah kami Cik Zaini.Since macam mana bergaduh bertekak ker apa masa sekolah cik zaini la tempat yang mengamankan keadaan. So bila dah besar2 nie pun still tempat yang sama kami berkumpul.
Thanks to Cik Zaini yang menyediakan makanan bihun goreng dan roti jala. Sangat sedap. Sebenarnya bukan nak makan sangat pun... Nak jumpa kawan-kawan tue yang penting.

Kali nie ramai yang turut hadir. Komathi & Hubby , Hazrul , ALong , Benjo , Ayu dan Mukhlis. Masing2 dah ada yang kahwin , bertunang dan tak kurang juga yang masih single seperti saya.Hmmm ... mengenang memories zaman kanak-kanak memang mengasyikkan. Apa pun terjadi pahit manis semuanya alhamdulillah kita masih lagi bersatu seperti dulu tapi dengan cara yang berbeza.
Tengok la masih ada perangai x senonoh dulu2 yang di bawa sampai sekarang. Ada ka patut kacau air dengan senduk .Along..along.. hahah apa pun standard la kan kita nie mmg stok tangkap muat jer.. But not for husband OK jangan main tangkap muat jer...
Apa pun majlis berjalan lancar lahamdulillah semua nya balik kekenyangan dan happy. Thanks to all kerana sudi menjayakan majlis nie.Insyallah tahun depan kita boleh buat Grand re-union ya'.Yang pasti saya x nak jadi organizer.. Muahhhhh


Bihun goreng dan roti jala yang menjadi hidangan kami 
Along bersama senduk dan air 
Saya bersama adik angkat .Konon la ....sebenarnya rasa bersalah sebab dulu2 masa sekolah saya panggil dia pondan. Apa pun skrang dah hensem dh x macam dulu ... Sorry dik.. masa tue umur kecik lagi .. Apa pun now kami best fren.

Antara yang hadir memeriahkan majlis






Comments

sonoknya jumpa kawan2 masa sekolah dulu yer....

Popular Posts